Afaceri de la zero.
Elena Lupaşcu şi-a pus toate economiile obţinute din IT în crearea Inuka, un brand de accesorii şi lenjerie din mătase naturală creat în serii mici într-un atelier din Bucureşti.
Joburile din IT i-au permis să strângă economii de 40.000 de lei, sumă care ar fi putut să meargă către o vacanţă la New York, dar pandemia şi ideea de a crea un brand de accesorii şi haine pentru femei au redirecţionat economiile către un mic proiect de antreprenoriat: Inuka.
„Povestea Inuka a luat naştere într-o călătorie în Tokyo, în 2018. Am avut norocul să ajung acolo în perioada cireşilor înfloriţi, am văzut cât de mult respectă ei tradiţiile, cum fetele poartă încă acele kimonouri din mătase şi atunci mi-a venit ideea de a crea în România haine cu un design cât mai feminim şi delicat care foloseşte mătasea“, a povestit Elena Lupaşcu, creatoarea brandului Inuka.
Click here for the whole article.